Tuesday, December 2, 2008

Adikku si fatimah


Ini adik saya fatimah...apa ada pada fatimah?hehehe promote skit dia ni kasi glamer.dia telah mejawab tag saya yg saya emelkan berkurun lamanya..disebabkan kebiziannya sbg medic student...so dia peram la quests saya jadi jeruk dulu baru reply emel...ini la jawapan tag yg di terime drpd dia pg ini...bacalah kalian..yg tulisan ungu tu saya wat penambah perisa...


7 fakta tentang saya
1. Sensitif
2. degil-klu nak maksudnya nak la jugak
3. happy go lucky
4. suka makan,lagi klu org belanja
5. tido banyak-keturunan tapi bukan dari mak abah dr mana tah (tau xpe-risau masa treat pesakit hg tdo)
6. makan bayak bila tenssen
7. suka nangis
aku rasa ade yg ke-8 (suka tggai barang hehhehe)

7 Perkara menakutkan di dunia
1. Mati dalam keadaan mengerikan
2. takut di beri balasan atas kejahatan
3. takut kena marah gan abah
4. takut giler waktu exam, lagi2 waktu long case
5. takut klu lebih takut hantu dari Allah
6. Accident
7. takut bila rosakkan benda org lain (barang aku latu)

7 lagu diminati
x de yang spesific
yg pasti suka nasyid
ikut mood,klu dah bosan tukar lagu lain

7 perkara selalu sebut
1. Ya Allah ya Tuhan ku -sampai along gan angah ikut
2. kuang asam betul
3. wei,wei (mmg kulaan kita begitu)
4. ala..
5. ye la tu
6.entah
7.tak tau la wei

7 perkara yg bernilai
1. punya masa untuk bertaubat
2. mendapat ujian dari Allah-tanda Allah sayang
3. keluarga yg bahagia
4. abah yg penyabar
5. mak yg menyayang (walaupun mak tak tunjuk tapi aku tau mak sayang kat aku) (mak sayang aku jugak)
6. Teman yg sentiasa mengingat
7. diri sendiri

7 perkara pertama kali
1. tengok kelip2-subhanallah cantik giler
2. main kayak
3. belajar keta (wei dh dapat lesen ka?)
4. bawak moto ke tg karang
5. sambut baby
6. melihat sendiri baby luar nikah(meninggal)
7. membela ikan..mati dah dua2 ekor selepas 1 hari.huhu (ikan tu x serasi dgn hang cuba bela tikus ke hehehe)

7 perkara yg aku paling tak suka...
1. Org yg berleter xkena pada tempatnya..
2. Org yg suka menunjuk-nunjuk
3. Org yg hebat tapi x rendah diri
4. Org yg suka menyuruh-nyuruh padahal bole wat sendiri (mcm tau jek tuju kt sapa)
5. Org yg suka merungut
6. Org yg suka maki
7. Org yg marah-marah

0 sahabat ummi:

 

Ummu Umar Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template