Saturday, December 6, 2008

Raya nanti

Hrni keze saya kahwin...Selamat Pengantin Baru pada Nur shuhada dan pasangan...dah lama saya x jumpa kezen saya ni...dapat jugakla tgk mms kiriman adik saya...ada pic mempelai

Sakit kepala saya harini dek kerana terlalu sejuk..x pernah rasa sejuk begini..bila sidai kain di luar angin sgt kuat sampai menumbangkan penyidai baju saya.. semua baju daa jatuh dan kotor dek krana hujan..kenala rewash..adeh..sakit pggang den...di saat ini alangkah bahagianya kalu ada dryer...time2 winter gini 2-3 hr la kena tggu bg baju kering...

Sekarang saya dan suami bz utk program KEMBARA SUFI..pgram yg diadakan sempena hr raya haji nanti..camping di pantai kat oman..oman dr abu dhabi lebe kurang 5 jam perjalanan...Insyallah dlm 35 org akan bertolak ke sana pada pagi raya (8 Dec)...kenderaan yg akan digunakan adalah sebuah bas dan beberapa biji kete...ala2 rombongan che kiah gitu..hikhikhik.

dgr kata oman skrg lebe sejuk dr sini..so be prepared la kan...teruja dan tak sabar tapi takut pun ada..tapi doa dan tawakkal..doakan kan perjalanan kami semua selamat dan dilindungiNya...Insyallah saya akan update lagi aktiviti disana nanti selepas pulang dr oman nanti. Selamat hari raya aidiladha..selamat berkorban!

1 sahabat ummi:

Mrs. Ishamizu said...

Slmt raya qurban...hrp masih tak tlmbt utk wish..hihi..

 

Ummu Umar Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template