Sunday, December 28, 2008

Selamat tahun baru hijrah



Salam maal hijrah..alhamdulillah kini telah bermula lembaran baru hijrah buat kita..temasuk bulan new year jugak..x terasa masa berlalu bila duduk di negara orang...moga azam yg lama telah tertunai dan sematkan azam baru...apapun saya disini amat hepi kerna dikurniakan dgn org yang tersayang di skeliling hubby and umar...semoga saya akan menjadi isteri dan ibu yg baik buat 2 buah hati saya tu...

tahniah buat zainah dan mat faisal yg telah selamat dinikahkan last week..alhmadulillah cepat2 la dapat permata hati ek..bykkan lagi little cute one in usrah pandan..saya dapat menumpang gembira bila dapat melihat pic perkahwinan mereka di dalam fb alia...meriah gitu dgn program family day usrah pandan di cherating..hmm jeles kami sekeluarga x dapat ikut...

Alhamdulillah suami saya sudah beransur pulih...dan kami sempat menhantar seorang saudara baru warganaegara aussie Bro Lukman Hakim ke Sharjah kelmarin. Memang betui2 ranjau sepanjang jalan kerana kami mmg tidak tahu arah nak dituju...namun Allah telah permudahkan urusan kami.

smlm umar pulak deman batuk n selsema...kesejukan selepas ziarah ke global village (slps hantar Bro luqman ke sharjah)...maybe demam utk berjalan kut...takut jugak kalu demam chicken pox..nauzubillah...oklah cont in next n3.

1 sahabat ummi:

Mrs. Ishamizu said...

Salam Maal Hijrah 1430H buat zah n family jauh nun di sana..smg abu umar cpt sembuh dan smg ummi umar tabah mhadapinya..:)

 

Ummu Umar Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template