Thursday, January 29, 2009

SERATA ku sayang...


Bila saya dah ade facebook ni saya join group SISTA..ex sek izzudin dan taayah..banyak topik dibincangkan , jejak kasih pun ada..kdg2 rasa lucu pun ade . memori lama di bangkitkan kembali..even byk batch super2 senior yg buka topic tapi peristiwa berlaku x byk yg berubah...sesapa ex izzudin taayah yg ade facebook bleh search group SISTA and marilah kita join perbincangan..since saya batch 1994-1998 (saya x tau batch brp?) kwn2 sebatch xder yg active kusegan nak kepoh2 dlm forum utk komen all the topics....baca dan tumpang ketawa jek...

bila link link punya link jumpa website Taayah (dah ade website tau!) sungguh tak sangka byk betui perubahan taayah..bgunan dah cantik2..teringin nak masuk...last saya lalu b4 fly ke sini tupun lalu depan jek...rupanya dah super duper change...even dah berubah ku tetap ingat memori daun pisang di sana..jatuh bangun nya aku sbg seorang pelajar kat situ..really taught me to b a good daughter, good Muslimah..semuanya mulanya disini...SERATA dan guru-gurunya..takkan ku lupa jasa-jasa kalian..Moga Allah yang akan membalasnya...Amin.

3 sahabat ummi:

DeLLa said...

zah..entah naper aku rase mcm jauh sgt taayah tu di hati aku...entahla..ssh aku nk bongkar balik kenang2an kat situ..nape ntah

Blogger Mommy said...

Zah..
mmg menyesal tu tak baik dan tak bawak apa2.. tp one of kesalan aku adalah.. 'ter'keluar dr Taayah.
Memori kat Taayah.. takkan dpt kat mana-mana. Ilmu, kawan2... guru2.. semua tu tersemat dlm ingatan.

Ummu Umar said...

xpala kay jalan kehidupan setiap org berbeza...setiap berlaku ada hikmah yg penting kita perlu hargai tempat dimana kita terima ilmu dan juga org yg memberi ilmu...

 

Ummu Umar Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template