Sunday, February 22, 2009

Senam si tommy



2 hr hari lepas saya baru dapat satu clip ideo yg menarik yg dipost oleh adik saya si timah ditujukan utk umar katanya..so saya nak kongsi la video clip senaman si tommy ni dgn kawan2 semua..
elok utk meralitkan budak2 dan anak2 kite ya para ibu2 so para ibu bleh wat keje rumah :sidaibaju:
lihat ni muka anakku umar masa tgk si tommy dan kwn2 dia nyanyi :crab1:



bukan umar jek yg suka ummu umar suka lagu ni dan saya tau penghuni 1605 pun suka lagu ni kan?:sheep:
sejak saya dgr lagu tu..saya sering nyanyi lagu ni dalam kereta dgn umar sampai abu umar pun boring ... :04:ayuh kawan2 kita nyanyi bersama...selamat berhibur!





2 sahabat ummi:

.0hbintang!. said...

salam.

sy wakel 1605..

ya ya!!

kami p0n suke lagu ini~

mari mari~

uuuu~~ayuh bsama~

uuu~~bsama sama~

kasik tensen sama abg zari~

uuu~~ayuh bsama~

ahahaha ;p

Mrs. Ishamizu said...

hehehehe comel n menarik video senam si tommy tu. bleyla tjuk kt zahin nti.tgk dia minat ke tak?;)

 

Ummu Umar Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template