Tuesday, February 17, 2009

arabic class+lunch wif ambassador wife

This week arabic class ku dah masuk bab ke dua...saya ni alien yg dah lompat kelas so most of the lesson in chapt 1 aku skip...cuma ku selak2 jela...well chap 2 pun ok bg saya x susah sgt sbb saya dah tau skit2. cuma refresh balik..tp amat beza cara org arab mengajar arab dgn org melayu mengajar arab...cikgu reesha siap bg test/imla'(spelling) utk next class..so get ready la...for next sunday class takut gak saya...:04:

after tuesday class ada jemputan utk meraikan datin wife of malaysia ambassador kt abu dhabi...datin br dtg jadi ambassador sini..before this they were in south africa so datin wat sesi suaikenal(suaikenalkah?) dan jamuan tghari...saya numpang kak intan(mak eyra) g ke umah ambassador bersama ton dan nadya. we all dah lewat actually..most of the guest dah selesai makan...jumlah guest yg hadir mencecah 100 org gak ..nipun ramai yg x dtg few of thems...kalu diikutkan ramai lagi mommies2 kt abu dhabi ni...umah ambassador tu pun dah brubah coz b4 this umah tu still kosong masa we all guna utk terawih masa ramadhan yg lalu..

di bawah ni sekitar pic masa kat umah datin hrtu gambar ehsan dr puan zaitun


dari kiri nadya,zaitun,kak fazilah,kak elis, me and kak wahida

zaitun, kak intan, me and kak juwita

wakil dubai(tatau nama), kak hajah, kak intan



sesi sembang sembang
oklah got to go bye!..

0 sahabat ummi:

 

Ummu Umar Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template