Thursday, June 4, 2009

Terkini tentang kami

Adik umar dh 12 mggu skrg...last week my gynae (egyption i think) said "mashaallah ur baby is growing smoothly", lega dgr...
doc bekalkan ubat vitamin dan calcium+ferum yg mmg fobia ku nak makan...takut sembelit kan..
ubat tu kdg2 aku terskip gak...heheheh...malas betui nk makan ubat
kami adalah masih tingtong utk decide bsalin dmana..there's pro n con...
if aku nk blk kg...aku xde choice kenala bsalin kt hosp gomen pbuntar atau penang...ada private hosp kt penang tapi aku dah survey most gynae are man n chinese...oh me..oh my...tidak sekali2 aku p ke doc laki...utk bsalin...x rela aku...hmmm hosp parit buntar cemana ek?aku xde pengalaman bsalin di hosp gomen ni..sesapa ade info bleh share la...kak siti sifir ade info?need ur info...
pusat prubatan islam darul ridzuan plak kt ipoh nun..jauh dr umah aku...takut x sempat nk branak....penin2 aku...aku adalah sgt takut bsalin d sini tanpa family di samping disaat umar yg makin melasak..oh tidak...

skrg nie adalah fasa dimana kami semua adalah tidak sihat sgt..umar dah start selsema dan batuk terkohol2...aku agak tense bila dgr dia batuk dan tidak lena tdo...syik nanges jek...aku plak mmg memanjang penin kepalanye...

umahku plak tgh huru dan hara...this week baru nk start proses mengemas kini apa yg patut utk berpindah ke umah sewa yg baru...tuan umah dah call bgtau semua renov dh siap..blum lg tgk apa yg dh siapnya tu..bukan bleh caya sgt neh...
oklah takat ini dulu nanti ku update lg bila mood kembali...

0 sahabat ummi:

 

Ummu Umar Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template