Tuesday, November 3, 2009

I'm 34 weeks now

Ummi skrg dah terasa debarannya...dah 34 mggu..sgt sekejap masa berlalu...kalu ikut umar dulu 38 weeks ummi dah bsalin...newborn checklist pun xbrp complete lagi..tapi bag ummi ke hosp dah pack dah...takut gak kut2 terawal kan...saya ada beberapa wishing list yg ummi hrp ummi dapat setelkan sblm adik kluar.


1.Bedding set utk baby, tilam babycot dan comforter dah ada..cuma bantal tdo dan peluk yg gebus2 x jumpa...yg jumpa adalah x berbaloi dgn harganya...sini plak x byk choice...

2. Baby cot adalah warna kayu..rasa mcm nak cat warna lain bagi berseri skit...hubby tolong cat boleh...?

3. Thermos

4. Nest bag for baby since ummi akan bsalin musim sejuk...adik kena duk dlm ni..mcm beg separa terbuka utk bubuh baby...

5.Brg2 dr malaysia dah dilistkan, duit dah bank in hrp sgt semua brg dipesan dapat dibawa oleh mak saya dgn jayanya...

6.Nilah semua yg menghantui fikiran saya skrg..selagi x complete amatlah susah hati...susah hati nk bersalin lagi...susah hati brg x abis bli lagi..mcm2 wooo saya pk...

7. Dan saya perasan jgk kblakangan ini mood saya agak down, cepat marah dan mudah menangis...susah untuk tdo...sorry hubby, umar...kdg2 ibu mengandung ni emosi x terduga...

8. Hope everything akan baik semuanya...doakan saya yer kawan2...

2 sahabat ummi:

Nadine said...

smoga selamat semuanya! :)

Mrs. Ishamizu said...

kjp je kn chu..;)tk care..

P.S bimbang aku hang dok mop lantai dapur tuh. hati2 k.

 

Ummu Umar Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template