Wednesday, January 13, 2010

Isteri kedua

Rupa2nya saya isteri kedua setelah saya baca blog hubby....

Perasaan saya?

Sebenarnya saya sudah sedia maklum sejak hari saya "taaruf"dgn suami saya...

Saya redha...walaupun mmg kdg2 saya cemburu dgn' isteri pertama' namun saya memujuk hati saya kerna saya percaya jika saya ikhlas dan redha syurga balasannya...

kepada suamiku...aku tahu kamu rindu bangat akan isteri pertamamu...bersabarlah suamiku pahit akan manis jua akhirnya...

Nota ummi: saya bukan wanita sempurna...tapi saya cuba nampak sempurna di mata suami dan anak2 ku, itu sudah cukup.

6 sahabat ummi:

DeLLa said...

uishh..saspen jer!:)

Mrs. Ishamizu said...

mmg suspen..:)

Fadhilah Rozley said...

salam kak zarah !!

waa, n3 nie btol2 suspen arr kak ..
hehe :D

MAKCIK REHAN said...

so sweet.... so, so sweet....
intan beruntung sungguh...semoga bahagia ke akhir hayat...

Sanaa Elias said...

title agak meragukan.
adakah berkaitan ngan keputusan seseorang nak ehem.. ehem.. entry tersebut ditulis?? hehe..

masing2 punya pilihan.
kita isteri mmg redha dengan option suami :D

Ummu Umar said...

sanaa, post ni x berkaitan dgn org lain...jgn salah paham tau huahuahua

 

Ummu Umar Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template