Monday, November 24, 2008

MyBOC UAE Tournament

Last friday sempena cuti ujung minggu kelab MyBOC UAE(kelab boling utk org2 uae la..mostly from dubai dan abu dhabi) .Lokasinya standard la kt Zayed Sport City, pas solat jumaat...My BOC club ni org kuat dia org2 yg hard core la dalam main bowling ni...they all la yg organize bowling tournament...kali ni saya rasa byk penaja..sbb kat tshirt putih a(yg disponsor) and itam (kena beli daa) itu tertera nama penaja...seingat saya ini 2nd time la bowling tournament kt sini...since hubby da regis tuk main so...umi dan umar kena la jadi pom-pom squad la utk hr tu...


ni hadiah yg ditawarkan..medal dan piala2 yg bleh jadi acuan puding dlmnyer (gurau je ek organizer)...tapi menarikla..disamping hamper2 food (tiada dlm gambar)....hadiah pun daa byk kali ni..for kid (1-8th), men (1-10th), women (1-10th)...memandang kan umar xde sapa nak jaga..so tidakla saya memberontak utk main sama...kalau tidak..saya dh dapat hadiah tue...:)

ini masa sesi taklimat...sume tgh khusu'...tgk betui2 ye..kut2 la ade yg kenai...

alhamdulillah sebanyak 4 frame player kena main (mujur x main kalu x dah tercabut daa bahu)..semua tyco2 blake yg main so menten x letih je sumer...

my hubby dah nak rolling the ball..ecece..chaiyo dear...

rehat sekejap bersama umar...

me , umar dan eyra dan effa (umar pelik apsal asyik kakak2 ni tunjuk 2 je..3 la plak)

para pemenang...sukenye dpt hadiah

ni apsal plak ni...?

ooo pakat nak berebut nk pakai medal ni..saya menang tau..yg lain tu tumpang gembira jela..:P

umar daa boring..jom balik ummi..

oklah mcm ni la bes byk hadiah so ramai ble menang...next time..buat lagi..insyallah lagi meriah...

1 sahabat ummi:

.0hbintang!. said...

"memandang kan umar xde sapa nak jaga..so tidakla saya memberontak utk main sama...kalau tidak..saya dh dapat hadiah tue...:)"

kate2 ini wat eiyra rase nak ci0m2 umar je kak
ahaha
pasni akk maen eiyra jage umar k
amcam?
ngehngeh




+akk menang tanpa bertandeng+
cayalah kak
xD

 

Ummu Umar Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template