Thursday, November 20, 2008

Tagged by Kay

Setelah di tagged oleh Puan Kay..terpaksa saya perah otak utk menghasilkan post ni...sila baca di bawah ek...

7 fakta tentang saya
1. Penakut kut..
2. Kurang sabar
3. Suka nangis bertempat tau..
4. Suka buat lawak
5. Manja dan suka di manjakan dan suka memanjakan
6. Sensitif
7. Muka cam cina (perasan kah gue)?

7 Perkara menakutkan di dunia
1. Sakaratul maut cuba ngaku sapa yg x takut mati?
2. Dihisab diakhirat
3. Hilang org2 yang tersayang
4. Hantu
5. Ular
6. Naik benda yg terbang2 kt theme park...
7. Cerita seram

7 lagu diminati
1. Layar keinsafan
2. Mahar Cinta-Devotees
3. Lagu nasyid zaman sekola dulu especially 'The Zikr'.
4. Lagu kanak2 Nursery Rhymes
5. Lagu2-80an
6. Lagu2 citer winter sonata
7. byk lagi..dah x ingat daa..

7 perkara selalu sebut
1. Biar betui
2. Umarrrr!
3. Umar,jangan buat umi macam ni...
4. Sabaq jela
5. Ala tayang2 umi tu..
6. Abg nak balik kul brp?
7. Laparla...


7 perkara yg bernilai
1. Iman dan Islam
2. Rezeki Allah
3. Kesihatan
4. Ibubapa, adik bradik, suami dan anak
5. Sahabat seperjuangan
6. Ilmu dan akal fikiran
7. Cincin tunang n kawin


7 perkara pertama kali
1. Kawin, pregnant deliver n dapat anak for sure la first time
2. Pertama kali merantau jauh dr family beratus2 batu
3. Beraya kt negara orang....
4. Pertama kali tgk pokok kurma..
5. Pertama kali amik ijazah menggeletar cek...
6. Pertama kali sertai demonstrasi...demo anti A.S
7. Pertama kali mengundi...2004

ini aku tambah sendirik

7 perkara yg aku paling tak suka...
1. Org yang cakap x serupa bikin
2. Org yang mengata sesuka hati tanpa usul periksa (especially yg suka cakap2 blkg...depan kita nampak baik...watch out Allah itu maha mengetahui)
3. Menunggu org
4. Menunggu makanan
5. Mungkir janji
6. Suka ngata budak2 ...budak2 xde dosa tau..namapun budak2..korang xpernah jadi budak ke?
7. Org yg x pandai simpan rahsia..dan suka buka aib org...

7 org yg kena tag
hehehe ni yg seronok nih...
1. adik aku si timah
2. mom to b-aini ariff
3. kak ana-sepupuku
4. si eyra bibok tu...
5. cik ruziaini
6. cik jannah
7. cik adlina

Pada 7 org yg kena tag nih balas la ek...ok see u real soon..

2 sahabat ummi:

.0hbintang!. said...

ahah~!
yg plg eiyra suke bace bab 7facts y akk xsuke tuh
wa caya lu kak


then namaku~
ngehngehngeh
kebanggaan

xD

Blogger Mommy said...

Zah,
aku suka yang last yg ko pepandai tambah sendiri. sepatutnya aku buat camtu kan?.. tp dh lambat.,..hehehe.. item 1 to 3 tu yg facts ko tambah sendiri tu.. same la kitaa

 

Ummu Umar Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template