Monday, January 5, 2009

gambar umar


Ini adalah gambar umar dalam yg dipublish utk chomeltots ..mcm ala2 pertandingan jugak so kena sertakan candid pic yg cecomel...organize by Lajnah Pembangunan Keluarga Improf..pemenangnya akan di pilih atas undian...kalu byk undian utk umar menang la umar....saya x pasti ade hadiah atau tidak tapi suami saya mendesak saya utk mengumpul gambar umar utk di publish..hehehe

hmmm saya x rasa umar akan menang sbb byk sungguh bebayi yang cecomel kt dlm blog tu...hehehe cute2 sgt...Insyallah, semua bebayi kat chomletots mnjadi mujahid dan mujahidah penenang jiwa ibu dan ayah...Ameen.

4 sahabat ummi:

Unknown said...

ayayay!!
kak nampak nye..
umar smaken c0mel cam ain r kak..
ahahah!!
jgn mara haaa...
..xp

Unknown said...

smaken c0mey tu da benar da

mcm k0 tu y aku xleh time tu.

aii

punye susa aku c0meykan ye

k0 plak dapat name

aishh xpuas ati aku :-w

.0hbintang!. said...

siyes aku nyesal s0h k0 wat bl0g in..

siyes nyesal.

Unknown said...

heh!!
sape yg c0mment n0 2 tu??
macam gamba dari bl0g ku jek..
name p0n same..
tp..
sape die??
bkan kinchet..mahup0n ciret.
sape yek??
m0k yek??
kak zara!!!
tu..m0k yg cmment ke??
aish..
da ade bl0g sendirik..
bl0g gue jugak nak d pake nyek...
aish!!

 

Ummu Umar Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template