Thursday, February 26, 2009

Hrni 26 hb..hrnie hari lahir my besfriend kak yam..i received a msg fr FS n told that " today is kail birthday"...kail ni my friends kak yam'sr nickname in FS...ssedeh syahdu dan pilu mengenangkan kawan ku arwah kak yam (sama umur tapi sukala pggil kak) and fyi she passed away last ramadhan n masa tu saya dah kt abu dhabi...my parents sempat la melawat jenazah...aku x sempat visit kak yam masa arwah sakit...kak yam mengidap cancer usus and almost a year dia sakit... so sedeh...she's a very good friend..very helpful..and a good listener...kak yam aku rindu hang...:19:

this is my pic with her masa nikah dulu..kak yam masa tu ade interview...so smpt dtg lewat ptg..mekapgue pun sudah cair...but dia dtg jugak even dh petang...thanks kak yam...really appreciate...
org kata jgn diingat atau tangisi org yg dah pergi...nanti lg susah arwah...this entry just kind of appreaciation and my tribute for kak yam...
kak yam..semoga kau tenang di alam baqa...semua amalan baikmu akan dihitung buat bekal di hari akhirat...ingat ye kengkawan..maut x mengenal usia...
mari semua kita sedekahkan alfatihah untuk kak yam...alfatihah...

2 sahabat ummi:

Mrs. Ishamizu said...

Al-Ftihah..sob sob..aku pon sedey, sensitip sguh aku nii..:( nway, tng je k.yam senyum dlm gambar dgn hg tu kn!:)

Unknown said...

huhuh!!
kak!
cantek r putri tu kak..
sape tu ek?
;))
yg tak pake cimate tu kak..
tp knape cam kenal haa?

 

Ummu Umar Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template