Thursday, February 26, 2009

Update mggu ini

kelas arab minggu ni saya ade spelling test..mis reesha baca dan we should write apa yg dia baca...then dia cek la betui x eejaan kita tu....alhamdullillah saya dpt full mark..alah..3 baris jek ayat dia suruh tulis...as a a rewars saya dapat sticker budak2 bertulis "mumtazah" mumtazah ni cemerlang utk female la...yuhu.bes2 cantik stickernye..patutla budak2 suka dpt sticker...:crab1:

mggu ni cikgu tu suh wat revision..xtau ade ke tak test lg mggu depan...seems jot book saya dah tggang lggang x dikemaskinikan...:10:..saya bukan malas tau...

kblakangan ini byk benda saya perlu usahakan...dahtu umar plak dah pandai main..dan asyik tagih perhatian drpd saya...kalu tak layan alamat menjerit la..bila saya kekelas pada hari ahad dan selasa...suasana umahku agak tggang langgang yelah sampai umah dlm kul 3 pm nk :sidaibaju:nak:vacuum:dan :cucirumah:...tu blum masak lg...so saya terpaksala mempercepatkan pergerakan kerjaku yg mmg agak slow ini...harap bila encik suami dah balik makan udah ready...

alhamdulillah skrg saya dah bleh masak mcm2...dulu bleh kira apa yg aku bleh masa...iyer kawan2 practice make perfect...saya slalu googling jek kalu nak masak makanan yg luar biasa...biasalah encik suami jadi pengadil ku...selalu dpt positive remarks...moral support katakan..tgkla suami skrg saya selalu mengeluh berat udah naik..salah siapakah...org yg masakkah?:27:
setiap org cara masaknya lain2 tapi saya percaya setiap org yg ade deria bau dia akan pandai masak...believe me..oklah byk benos saya berceloteh...

saya sdg menghitung hari abg saya akan berkahwin nxt week..moga2 selamat semuanya....less than 1 week..yuhoooo....bye2

:crab1:

2 sahabat ummi:

Mrs. Ishamizu said...

tahniah..keep it up!:) nway aku dpt bygkn bler hg ada kelas tu, sure kelam-kabut kn. mana nk layan ank lg, mana nk masak lg n kemas rumah lg..hehe xpe, chayok2.

P?S: hg pa jd blk Msia x?

momentinlife said...

hehe bagus2..
pandai dh masak..
ye internet ade..
ape2 bole dpt.. =D

 

Ummu Umar Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template