Monday, March 2, 2009

My long day

Pagi semalam pas braekfast kt tourist club area (hubby opis area) saya tggu cab utk ke klass...di bandar abu dhabi ni mmg amat susah nak dpt cab waktu pagi...sbb most expat mmg guna cab utk ke tempat keja so kena berebut dgn all the indian, and phinoy(philipinians) tensen gue..berpanas tggu cab...even cab 0 tp x nak berenti hampeh..yg buat saya geram lagi there's one arabian man i guess potong queue saya...eeee geram saya:20: rasa nak cepuk2 kepala mamat tu..dahla x queue main potong2 plak..saya pun dah hangin satu badan call hubby and ask him to send me to claass (mmg selalu endingnya begitu)...mmg panas hati saya betul...

klass smlm is my last class coz i'll have 2 weeks vacation...so i'll be back to class at the end of the month...

After my arabic class stopped by at k.intan house, while waiting hubby to fetch me at 5pm , we having fun watching slumberdog millionaire...ngeh2..:crab1:
ku teruja nak tgk film coz film ni byk menang oscar ....nk tau sgt kenapa bleh menang byk...
citer ni mengisahkan jamal dan abg dia salim yg hidup susah dr kecik sampai besaq masuk contest who want to be a millionaire dan menang 20 juta rupiah...cemana dia bleh jawab semua soalan tu?maybe sgt2 kebetulan sbb semua soalan tu relate dgn kisah silam dia. dan organizer tuduh dia menipu..actually citer ni mcm citer flashback balik la drpd soalan2 yg dia jawab...tapi the way dia lalui hidup dia dr kecik was so teribble...and the way they act in the film mmg hidup la...bagi saya saya bleh bg 4/5 bintang la...bukan jenis steoretype citer hindustan la even though ade kisah cinta skit2..tp x dela guling kat taman sambil tukar 10 psg baju...hehehehe:crab1:

lepas balik dr umah k.intan hubby received call from a malysian named zamani..he want to pay the fees for Island Escapade trip at RAK..,so sesiapa msian yg kt UAE yg beminat bleh try peep kt sini for the regis..trip ni jugak ade diannouce dlm egroups msianUAE...saya dgr mmg menarik sbb semua akmtiviti buat kat pulau dan peserta dibahagikan ikut mcm umah sukan....dan byk aktiviti yg akan diajlankan..mmg mcm best kan...but we all xleh join sbb ade plan lain...
so since hubby dilantik bidan terjun ajk pemungut fees so hubby kena kutip all the fees...so we went to Mr. zamani house and Khalifa City...
suspen jek sbb mmg x pernah jumpa this man..tapi dgr suara agak peramah la...
xdak keje betuikan kami ni terjah umah org mcm ceti...umah dia quite easy to find and mmg tggal berdua je dgn isteri dia...agak berumur maybe dh nk dkt 50 umur dia...anak2 semua di malysia dan yg best tu depa speaking pure perak...
"atenye susah bebenor deme ni"heheh rindu nak dgr mcm ni...so sembang punya sembang mereka ni ade sedara my schoolmate masa kt taayah, and my unimate , uia nurul wahidah..i called he nurul..such a small world...umar plak masa tu x cukup tdo..merengek abis...x kenyang umi makan mee goreng mamak yg disediakan..hehehe
lgpun uma tu xde channel playhouse disney :02:...umar so boring la...so kena rush la balik umah..smapi umah dlm kul 9 pm.
oklah ade byk bende nak setel before my long vacation...
:23:...

0 sahabat ummi:

 

Ummu Umar Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template