Wednesday, March 4, 2009

What a suprise?

i'm officially announce that we'll be back to malaysia for 2 weeks starting from 6 March-24 March...that is the vacation..hehehehe...terkejut x?..it's just unplanned vacation..and kebetulan tket emirates fly ade offer murah...kebetulan my big bro get married and kebetulan kami mmg rindukan kampung halaman ahli keluarga kami, masakan malaysian malaysia...etc..semuanya kebetulan...dan kita hanya merancang Allah juga yg berhak menentukan.

even it's just 2 weeks...insyallah we plan to fully utilize each day with both families...cukupla walaupun 2 minggu kerana saat berkualiti bersama keluarga sgt penting terutama mengongsi rasa suka dan duka bersama parents kita yg semakin hari semakin di mamah usia....dan selagi hayat mereka ada...pasti mereka rindukan anak2 mereka yg jauh di mata ni...

ku tringat masa aku duk boarding school dr f1-f5 dan mai Uni time...kdg2 cuti aku malas balik..konon2 nak study...tapi ade sahabat yg mengingatkan selagi ade peluang berjumpa makayah..just do it...xperlu pk 2,3 kali samaada nak balik ke x..coz ini adalah saat2 berharga kita bersama mereka selagi mereka ada...kerana ade mereka yg balik kg tetapi sudah tiada tgn mulus yg hendak dicium...sudah tiada lg batang tubuh yg hendak dipeluk...saya rasa ramai yg akan setuju dgn saya...betui x?

bersama keluarga adelah saat yg paling saya seronok sekali, coz saya adik beradik amat rapat...dan segala suka duka dikongsi bersama..no hurt feeling..begitula pesanan parentsku...kerana darah daging ni bagaikan air yg dicincang takkan putus...teruja ku nak jumpa newborn babies anak kakaku dan anak kak iparku...x sabarnya...insyallah diharap perjalanan kami pergi dan balik dilindungiNya dan dirahmatiNya selalu..kawan2 doakan kami sekeluarga selamat ye...insyallah kalu celcom broadband kami masih available akan kuaktifkan sentiasa blog ini..jika tidak akan bersawang la blog ini selama 2 mggu...hehehe..ok got to pack all the stuff..chaiyo!

p/s kepada penghuni 1605 jgn sedey2 ek...

3 sahabat ummi:

Mrs. Ishamizu said...

Betul..setuju. aku rse dulu akula manusia yg salu blk kg! klu bley tiap2 mgu nk balik woo..best lg dok bwh ketiak mak. kikiki...pnh sblom nk msk u, aku ckp klu la kt muar ni ada uni, dh lme aku pilih msk uni kt muar je..xpyh dok asrama.tp nti xjmp plaK MR hubby..hehe..

nway, slmt bcuti, have a safe journey..amin!:)

momentinlife said...

nnt balik,
jgn lupe jengok Dr Chan & Dr Baha..
and sobenier tuk kitorg ye..

MamaRayyan said...

ummu umar,
enjoy your day..
balik nanti..jgn lupe mkn ur favorite food..em, nanti kalo dh kat sane kempunan plak..
smoga slamat sumenye ameeen..

 

Ummu Umar Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template