Wednesday, April 15, 2009

Diriku yg malas


Saya rasa keboringan dan kemalasan telah melanda diri saya...saya malas betui nk updaate blog...walaupun skrg saya x perlu berebut laptop dgn suami sbb masing2 dlm umah ni dah de laptop sendiri termasuk umar hehehhe...eh apsal umar xdek blog?abi plak sejak akhir ni rajin betui ngedet blognya...jeles betui...

saya skrg hanya mampu membuat tinjauan keypochi saya ke blog kwn2 yg len...being oberserver n silent reader...hehehe saya xtau syndrome apa yg melanda diri saya sbb dah byk dah draft yg saya tulis tapi hanya separuh jalan jek...kukuikui maleh betui...raasanya ingin tdo makan dan tdo balik jek aci x?

umar bukan main boring tgk umi cenggini sampai terpaksa bermain2 sendirian (mmg sblm ni main sendiri pun)..ummi mmg biar dia berimaginasi dgn kete yg abi bli utk dia..sbb dia sudah manyak pandai...bagus anak umi good progress...

sbenonya umi geram sbb xleh main badminton kt muroor gak same dgn abi..of course semua lelaki yg main kt situ...lama dah umi tak main badminton..tapi nak wat cemana dgn pinggang dan perut yg sakit begini ku sopankan diri di umah ajer..

oklah dah merepek2 dah diriku ini..mau tdo good nite...sleep tight!

p/s pen merah xdek malas nak wat nota!

3 sahabat ummi:

Mrs. Ishamizu said...

hmm..i know why...LOL

nway, relax aja bah! ada hati lg mau main badminton tu.:D

.0hbintang!. said...

haa kak..

eiyra p0n same kak.

dulu kite smangat apdet bl0g.

abg zari diam diam.

skang neh kite diam,abg zari plak smangat

tgu umar plak neh..

tlg aja umar wat bl0g k kak?(;

momentinlife said...

sakit perut nagn pingang?
pregnant ke? ahaks!~
congrats!!

 

Ummu Umar Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template