Wednesday, April 8, 2009

sekitar suasana kenduri


Alhamdulillah sekembalinya saya di uae bermakna walimah abg saya semuanya sudah selesai..saya amat gembira berjumpa keluarga dan sanak saudara di hari kenduri...sudah hampir setahun x bersua..engubat jugak rindu di jiwa...alhamdulillah semua adik beradik saya yg lapan org semua dapat berkumpul bersama 3 menantu dan 5 cucu..sudah semakin besar keluarga saya...seperti biasa kalu kenduri di kampung saya kami adakan secara gotong royong masak dan menyediakan makanan...saya juga ingin mengucapkan terima kasih bagi pihak makabah saya kepada semua ahli keluarga dan sanak saudara dan org kampung yg menolong menjayakan kenduri nih..ishh mcm ucapan raya sudah...

disini saya uplod gambar yg dah basi sbb dah hampir sebulan terperap dlm sd card...let the pics tell the stories...

ini adalah pics penantin..tapi x dpt focus betui pengantin neh suka gerak2 manjang

ini adalah suasana sehari b4 kenduri

ini adalah gambar saudara mara...dan adik beradik belah abah sayang semua datang tau...

ini plak gambar poyo adik2 saya semua...eh poyo ke?pocoyo mungkin...

ini adalah pics family saya excluded all the menantues 
berdiri dr kiri :kakak(31), me,abg yan(29), cua(18),timah(22), awa(21)
mak abah
yg tersengeh duduk adalah ahnaf(15) dan adik syira (13)

ini pics all my sibling dgn penantin dan ini adalah gaya formal

ini gaya bebas sporting sume!

last skali adalah all the girls in my fam...4 still availaible!
(lihat sapa yg paling tinggi ahaks...)

p/s psssttt 1605 adik saya ahnaf belum g haji lagi tau...hehehehe

2 sahabat ummi:

Mrs. Ishamizu said...

cu, xjelasla gambo tecit2 tu..xpuas tgk! ke tektik?:D tp nmpk meriah btol..mst depa pon terubat rindu pd umar kn!

hmm ada kwn blog nk pdah ke Dubai fr UK..~hynhar~ tgk kt link fav aku naa..aritu aku dh rekemenkn hg kt dia..dia kata nti apa2 dia kontek hg..pgkt kakak dh ngan kte!hehe

momentinlife said...

alhamdulillah semau lancar.. =)

 

Ummu Umar Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template