Wednesday, August 5, 2009

Sick Mode



Salam semua,

dah lama saya x update, saya adalah sgt tidak sihat bukan sbb alahan....alhamdulillah alah dah x de dah...alkisahnya umar yg dulu kena selsema, umi risau bawa dia p kelinik yelah takutkan h1ni1 dan jab dia skali...umar neh agak kebal...masa nak cucuk mmg meraung menjerit kalah soprano, tapi x demam...balik umah ummi plak yg demam...haih...3 serangkai..batuk, demam, selsema...ooohh sgt meyiksakan bila batuk sampa pee skali...yela mmg preggie asyik nk kencing jek kan...

mlm plak takleh tdo..dok kong2...sakit sgt tekak dan perut kerana kerap sgt batuk...ohh tuhan mungkinkah ini kafarah dosa2ku?

ubat semua dah makan, syrup batuk, antibiotic...ni dah hri ke3 ..but nothing change...malas nk repeat jumpa doc sbb ubat sama yg akan bg...plus lama nunggu...kalu si kecek tu bleh dok senyap xpe...umar paling suka gi spital sbb bleh lari2 kesana kesini...

kalu ade petua2 apa ke yg bleh hilangkan batuk selesema bolehla share dgn saya...ubat doc bg mcm2 tapi since preggie takut gak nk mkan ubat byk2, even doc kata ok....rasa x tahan dah nie...pagi tadi dah brp sudu madu dah saya telan...bila sakit nie semua x de mood, mkn buat keje...nak tdo jek..tapi manakan bleh tdo kalu buah hati pengarang jantung saya si umar tu x tdo...:P...sentiasa dgn project handy manny n bob the buildernya...

oklah sekian repekan org yg jarang sakit, bila sakit mcm apa jek...hehehe saya mmg jarang sakit demam, tapi skali sakit,hubby kata sgt teruk...tau xpe!

0 sahabat ummi:

 

Ummu Umar Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template