Thursday, July 30, 2009

Saya,somi dan belog saya

Hari neh saya saja nak sebuk2 buat entry yg sy dapat dr MR...hehehehe pasai saya, somi dan belog saya:

Suami saya baca belog saya tak: mmg somi saya selalu baca...yg tensennya dia suka baca kuat2 depan saya...rasa geli geleman bila dgr ayat yg saya tulis sendiri...dan saya akan marah dan tutup laptop..saya warn dia kalu nak baca, sila baca senyap2 hahahaha...bukan belog saya je dia baca fesbuk saya pun dia check tiap2 hari...

Adakah dia rasa sentap dengan apa yang saya tulis pasal dia? Hmm saya rasa saya xpernah tulis yg sentap2 sbb kalu saya xpuas, muka saya dan mood saya dah gmbarkan somthing wrongg..saya mmg xleh sembunyi2

Suami saya support saya blogging x?Dia mmg supportive dan dia pun ada belog,tapi belog suami saya adalah ilmiah ya kawan, x merapu meraban mcm saya neh...suami saya siap suh buh nuffnang lagi...suh buat bizz online lagih...lagi..n bla..bla..bla...yg syoknya saya neh malas nak snap gmbar, so gmbar yg dia snap la jadi bahan cerita saya aci x?

Ipar duai sblh suami baca x?: saya tak pasti. tapi baca pun saya x kesah sbb xde apa2 yg menganggu gugat kententeraman awam.

Itu jela post manja saya pasai topik neh...x menang pun xpe..saja suka2.Tapi kan K. an mmg bess sbb bleh luah apa saja dalam blog mmg bila saya baca mmg mesti kluar dr hati K.an neh...x kering gusi saya baca..Sstiap hari mesti saya baca sbb nak ceriakan hr saya! ok K.an teruskan berblog ek...

3 sahabat ummi:

Pija Madzlan said...

tambah lagi ahli konspirasi k.an..kalu menang jenus la k.an anto jauh nuh...

Mrs. Ishamizu said...

Salam zah! hawau u? hehe...
Wah, umar dh mkn tgi...xlme lg jek nk dpt adik ek, adala kwn umar nti..;)

Mcm mana bby? sht? dh scan ke blom??

:: NieSha :: said...

hai zah..wah jauhnya dia tinggal..zah keje saner ke belajar? anyway. apa id gmail zah?

 

Ummu Umar Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template